Privacy Statement

Quofi verzamelt via bestellingen, de website, acties, nieuwsbrieven en klantenservice informatie over jou om onze service voor jou te verbeteren. Het gaat om informatie, zoals naam, adresgegevens, e-mailadres, telefoonnummers en betaalgegevens, ook wel persoonsgegevens genoemd. Met deze persoonsgegevens gaan wij zorgvuldig en veilig om.

Om je een beter beeld te geven wat wij met deze gegevens doen, volgt hierbij een uitleg. Mocht je alsnog vragen hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice.

Veilig bij Quofi

We nemen je privacy serieus en dat moet ook. Je opgegeven gegevens bij registraties en bestellingen worden dan ook via een beveiligde verbinding over het net naar ons verstuurd.

We laten dagelijks een viruscheck uitvoeren, om er zoveel mogelijk voor te zorgen dat onze internetsite virusvrij is en blijft. Echter kunnen we de virusvrijheid van onze internetsite niet garanderen.

De gegevens die je verstrekt leggen we in een bestand vast. Deze gegevens versturen we niet aan derden maar gebruiken we voor zowel statistische analyses als analyses per persoon.

We gebruiken je gegevens voor..

We gebruiken je gegevens om onze service, acties, promoties, website en andere diensten zo goed mogelijk op je af te stemmen. Denk hierbij aan de top-10 lijstjes op onze website of de wekelijkse dagDeal die we versturen. Voor deze acties gebruiken we informatie uit eerdere bestellingen en surf- en zoekgedrag bewaard in cookies. Voor de onderstaande punten hebben we persoonlijke gegevens nodig of gebruiken we je gegevens.

Je bestelling

Zonder je persoonlijke gegevens kunnen we je bestelling natuurlijk niet leveren. Hiervoor hebben we je naam, e-mailadres, adresgegevens, telefoonnummer en betaalgegevens nodig. Met deze gegevens zorgen we ervoor dat deze daadwerkelijk geleverd wordt en houden we je gedurende de bestelling per mail of telefoon op de hoogte van de leveringsstatus. Ook wanneer er iets mis gaat ben jij de eerste die het weet. We sturen je gegevens door naar externe bezorgdiensten, zodat zij ervoor kunnen zorgen dat je bestelling bij jou terecht komt.

Account

Je kunt bij Quofi een bestelling plaatsen zonder een account, maar het gaat veel sneller met een account. Je hoeft dan niet elke keer weer je gegevens in te vullen en met een account en toestemming voor de nieuwsbrief kunnen we je leuke persoonlijke acties toesturen. In het Quofi-account bewaren we gegevens zoals je geslacht, naam, e-mail, telefoonnummer en adressen. Ook kun je hier je openstaande en eerdere bestellingen terugvinden.

Klantenservice

Als je met ons belt, chat of mailt over een bestelling dan noteren we je op- en/of aanmerkingen in ons ordersysteem bij de bijhorende besteling. Zo zorgen we ervoor dat al onze klantenservicemedewerkers jou te allen tijde verder kunnen helpen en we niet elke keer hoeven te vragen wat er aan de hand is.

Vragen via de chat

Stel je een vraag via de chat op de website dan slaan we deze vraag samen met je naam en e-mail op in de chatgeschiedenis. De chatgeschiedenis gebruiken we om onze site en service te verbeteren. Zeker als jouw vraag al vaker voorgekomen is.

Nieuwsbrieven

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang 1 à 2 keer per week een mail van Quofi.nl met acties, kortingscodes, klusadviezen, enquêtes of andere interessante Quofi.nl items. Het enige wat je hiervoor hoeft in te vullen is je e-mailadres. Wil je de nieuwsbrief niet meer ontvangen meld je dan af via de link onderaan de nieuwsbrief of stuur een mail naar [email protected].

Acties

We houden allemaal van goede acties waarvan je denkt, hé, dat heb ik nou net nodig. Om relevante acties te kunnen doen, maken we gebruik van je IP-adres, eerdere bestellingen en zoekopdrachten op onze site. Deze zijn vastgelegd in je cookies.

Reviews

Je hebt een bestelling bij ons geplaatst, super. Maar dat gaat helaas niet altijd helemaal goed of juist wel en dat willen we graag weten! Door je ervaring met ons te delen geef je ons een beter beeld van ons product of dienst. Een paar dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen sturen wij je een verzoek via kiyoh.nl om een review in te vullen. De gegevens die je daar moet invullen zijn je naam, e-mailadres en de beoordeling. Na 30 dagen blijft je review staan, maar verdwijnen je naam en je e-mailadres. Als je de review invult maak je kans op het terugwinnen van je aankoopbedrag. Hiervan ontvang je dan een mailtje.

Prijsvragen en loterijen

We verwennen onze klanten graag met allerlei kluscadeaus, daarom organiseren wij regelmatig loterijen en prijsvragen. Als je hebt gewonnen dan nemen we contact met je op via een @quofi.nl e-mailadres en vragen we naar gegevens om je cadeau op te sturen. Deze gebruiken we dan ook alleen om je cadeau naar je op te sturen.

Reparatie

Is een artikel defect, dan kijken we of we het kunnen (laten) maken. We maken hiervoor een notitie bij het bijhorende ordernummer en gebruiken je persoonlijke gegevens om het gemaakte product weer terug te sturen en je op de hoogte te houden van de status van de reparatie. Soms besteden we een reparatie uit. Deze partij krijgt dan jouw gegevens.

Fraude

Helaas is niet iedereen even eerlijk. Daarom gebruiken wij klantgegevens om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. En als het nodig is sturen we deze door naar de overheid.

Gegevens wijzigen, verwijderen of nog een andere vraag?

Staat er iets niet helemaal goed, wil je je gegevens laten verwijderen of inzien? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.