Bezorgen en kosten


Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Als het bestelde artikel op voorraad is en je bestelt op een werkdag (ma-vr) voor 21.30 uur, dan ontvang je dit artikel de volgende werkdag op het door jou aangegeven adres via PostNL. Na je bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling. Vervolgens ontvang je een e-mail wanneer je bestelling klaar staat voor verzending, met daarin ook een Track & Trace code. Als je niet thuis bent op het moment van leveren, probeert onze bezorger het pakketje af te leveren bij je buren. Wanneer dit niet lukt, volgt een 2e bezorgmoment. Het kan ook voorkomen dat er een briefje in de brievenbus wordt gedaan waarmee je vervolgens zelf een 2e bezorgmoment in kunt plannen.


Levert Quofi door heel Nederland?

Quofi levert door héél Nederland, daar waar je wilt.


Levert Quofi door heel België?

Quofi levert door héél België, daar waar je wilt.


Kan Quofi mijn bestelling afleveren op een afwijkend adres?

Ja, dit is mogelijk. Je dient dit wel duidelijk door te geven op het moment van bestellen.


Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?

Gratis verzending in Nederland en België vanaf €20,-. Onder dit bedrag rekenen wij €3,95 verzendkosten.

Levert Quofi ook in andere landen dan Nederland en België?

Leveringen buiten Nederland en België zijn ook mogelijk. Neem voor de exacte verzendkosten contact op met onze klantenservice via info@quofi.nl.