Laat wat van je horen met een review!

Jouw stem geldt ook! Bij Quofi werken we elke dag hard aan het bieden van de beste service en daarvoor hebben wij jouw hulp nodig. Geef ons een leuke review op het onafhankelijke Kiyoh als je tevreden bent over jouw ervaring met Quofi. Mocht je toch ontevreden zijn, dan raden wij aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via 013-465 33 55 of info@quofi.nl. Dit is de meest snelle route om jou zo snel mogelijk op weg te helpen.

    

 

Veel gestelde vragen

Zodra de koerier jouw bestelling heeft afgeleverd gaat de teller lopen. Afhankelijk van de producten die je besteld hebt, verstuurd onze webshop 4 tot 6 dagen later een bericht naar Kiyoh om te laten weten dat jouw bestelling helemaal afgerond is. Kiyoh verstuurd vervolgens een mail naar de klant om te vragen of deze een review wil schrijven.

Het schrijven van een review is geheel vrijblijvend. Het is dus jouw eigen keus en dit heeft geen invloed op jouw account of jouw bestelling bij Quofi. In de mail die je van Kiyoh ontvangt zit bovendien een link waarmee je je uit kunt schrijven. Hierdoor voorkom je dat je in de toekomst dit soort uitnodigingen ontvangt.

Niet iedereen is even ervaren op het wereldwijde web en helaas zijn er diverse sites die kwade bedoelingen hebben. Daarom is het fijn als elke klant kan teruglezen wat andermans mening is over een bepaalde webshop/website. Op die manier helpt jouw review andere shoppers om veilig gebruik te maken van het internet. Bovendien lezen wij alle reviews door om te achterhalen welke processen binnen ons bedrijf verbeterd moeten worden. Jouw review helpt ons dus ook om elke dag een beetje beter te worden.

Nee. Dat is zelfs niet mogelijk. Kiyoh is een onafhankelijk platform dat het niet mogelijk maakt om reviews van klanten te verwijderen. Het is voor ons dus niet mogelijk om jouw review te veranderen. Kiyoh veranderd ook geen reviews. Om ervoor te zorgen dat reviews betrouwbaar blijven, controleert Kiyoh wel regelmatig of de review voldoet aan hun voorwaarden. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van Kiyoh via www.kiyoh.com

Nee. Dit is niet eens mogelijk. Let er echter wel op dat Kiyoh het niet toelaat om scheldwoorden te gebruiken. Wanneer de review niet voldoet aan bepaalde voorwaarden zal Kiyoh jou vragen om je review aan te passen. Doe je dit niet, dan wordt je review niet gepubliceerd. Voldoet jouw (negatieve) review wel aan de voorwaarden, dan wordt deze gewoon gepubliceerd. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van Kiyoh via www.kiyoh.com

Ja, dat kan wel. Jij kunt zelf inloggen op de website van Kiyoh, waar je ervoor kunt kiezen om je review aan te passen of te verwijderen. Wij kunnen je bovendien een verzoek sturen om je review aan te passen. Dit doen wij bijvoorbeeld wanneer een probleem opgelost is, maar er al wel een negatieve review is geplaatst. Het is altijd aan jou om te bepalen of je je review aanpast. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van Kiyoh via www.kiyoh.com

Dit kan op 2 manieren: 1. Je ontvangt vanzelf een uitnodiging van ons via Kiyoh om een review te schrijven, 2. Je kunt op de button hierboven klikken en via de website van Kiyoh een review schrijven. Kom je er echt niet uit, neem dan contact met ons op en wij helpen je verder.

Sommige klanten denken dat een negatieve review sneller werkt om een probleem op te lossen, of dat men via die weg met ons in contact kan komen. Dit is echter niet helemaal waar. Wij lezen zo'n review pas enkele dagen later en bovendien kunnen wij via Kiyoh geen persoonlijke gegevens inzien. Dus soms kunnen wij simpelweg niet achterhalen welke klant de tekst heeft geschreven. De snelste manier om contact met onze klantenservice op te nemen - en om jouw probleem op te lossen - is door contact met ons op te nemen via chat, mail of telefoon.

Ja, dat kan. Jij bepaald zelf welke gegevens je invult bij Kiyoh wanneer je een review achterlaat. Wij kunnen jouw gegevens van Kiyoh niet inzien en hebben dus geen idee wie het geschreven heeft.