Veelgestelde vragen top 10

Hulp nodig? In samenwerking met onze klantenservice hebben we onze echte veelgestelde vragen top 10 voor je op een rij gezet.

  1. Ik kan mijn betaalmethode niet vinden, wat nu?

    In de winkelwagen bij ‘Stap 3 – Overzicht’ kun je kiezen voor de betaalmethode IDeal (Nederland) en BanContact Mister Cash (België). Let op: als je kiest voor IDeal moet je nog je eigen bank selecteren via het uitklapmenu. Deze kun je aanpassen naar je eigen bank.

  2. Kan ik een factuur ontvangen?

    Je krijgt niet automatisch een factuur bij Quofi.nl. Als je deze wenst te ontvangen dan kun je deze telefonisch aanvragen via 013-4653355 of stuur een mail met je ordernummer naar info@quofi.nl

  3. Wat is de leverdatum van mijn bestelling?

    Op een werkdag voor 21.30 besteld, volgende dag geleverd!
    Artikelen die vermeld staan met ‘Op een werkdag besteld, volgende dag geleverd’ zijn voorraadartikelen. Bestel je op vrijdag voor 21.30 uur een voorraadartikel dan ontvang je deze op zaterdag, mits de order geen vloeistoffen of lengtes langer dan 1.70 m bevat. Deze artikelen hebben een langere levertijd.

    Langer dan 2 werkdagen
    Wanneer er staat dat een artikel een levertijd langer dan 2 werkdagen heeft, dan zullen wij dit voor jou bestellen bij de leverancier. Heb je vragen over de levertijd neem dan contact op met de klantenservice via 013-4653355 of stuur een mail met je ordernummer naar info@quofi.nl

  4. Geen (werkende) Track & trace code

    Geen Track & trace code
    De Track & trace code om je bestelling te volgen staat op de pakbon. De pakbon ontvang je via mail.

    Track & trace code werkt niet
    Werkt je Track & trace code niet, dan kan het zijn dat je vloeistoffen of lengtes hebt besteld. Deze artikelen vervoeren wij niet met PostNL maar met eigen vervoer of een externe bezorgdienst. Heb je vragen over je bestelling neem dan contact op met ons en wij zullen contact voor je opnemen met de externe bezorgdienst.

  5. Kan ik als bedrijf in België BTW-vrij bestellen?

    Heb je een Belgisch bedrijf en beschik je over een BTW-nummer? Dan kun je bij Quofi.nl BTW-vrij bestellen. Dit gaat niet via de webshop. Om BTW-vrij te bestellen moet je contact opnemen met onze klantenservice. Wij maken dan een betaallink voor je aan, waarmee de BTW-vrije bestelling kan worden geplaatst.

  6. Kan ik betalen via Afterpay of Creditcard?

    Nee, helaas is dit niet mogelijk. Je kunt bij Quofi.nl alleen betalen via IDeal of BanContact Mr Cash.

  7. Kan ik mijn gegevens achteraf op factuur laten aanpassen?

    Nee, het is niet mogelijk om achteraf je factuurgegevens aan te passen . De gegevens die je tijdens het plaatsen van de bestelling invult, komen op de factuur te staan.

  8. Mijn kortingscode werkt niet wat nu?

    De kortingscode voor de nieuwsbrief is geldig bij een minimale besteding van € 30,- incl. btw. Werkt de kortingscode niet, neem dan even contact op met de klantenservice.

  9. Welke draairichting moet ik bestellen?

    Om de draairichting te kunnen bepalen maken we gebruik van de DIN-norm. Lees hier meer over in ons klusadvies Draairichting deur De afbeelding die is afgebeeld is niet leidend.

  10. Levering naar België

    Woon je in België dan kun je de levering die met PostNL wordt verzonden binnen 2 werkdagen thuis verwachten. Lengtes langer dan 1,70m of vloeistoffen worden geleverd met een externe bezorgdienst en deze leveren op maandag of woensdag. Indien dit niet mogelijk is, dan zoeken we samen naar een oplossing of een ander bezorgmoment.

Staat je vraag er niet tussen, kijk dan bij onderstaande categorieën:

Nog vragen?

Bel, mail of chat We helpen je graag verder! Bel of mail ons via 013 – 465 33 55 of info@quofi.nl. Je kunt ook een chat starten onderaan de pagina. Tussen 07.00 en 18.00 uur zijn we bereikbaar via chat en telefoon, buiten deze uren kun je ons altijd een mail sturen.