Klantenservice

Heb je een vraag, dan helpt de klantenservice je graag verder. Mocht jouw vraag al een keer eerder zijn gesteld, dan kun je het antwoord terugvinden bij Veelgestelde vragen. Het is natuurlijk ook mogelijk om via e-mail of telefoon in contact te komen met een medewerker.

De snelste manier om een medewerker te spreken is door een chat te starten. Dit doe je door rechtsonder in je scherm op het Chat-icoon te klikken. Van maandag tot en met vrijdag tussen 07:00 en 17:30 uur krijg je hier altijd direct antwoord.

Retouren periode tijdelijk verhoogd!

In verband met de feestdagen en de pakketdrukte die DHL ervaart zien wij dat klanten vaker op tijd hun aankopen doen. Hierdoor kan het gebeuren dat de retourperiode verstreken is tegen de tijd dat het cadeau uitgepakt wordt. Voor die reden verlengen wij tijdelijk de retourperiode naar 60 dagen. Aankopen gedaan in de periode tussen 29 november en 2 januari hebben automatisch recht op een zichttermijn van 60 dagen in plaats van 30 dagen.