Bezorgen en kosten


Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Als het bestelde artikel op voorraad is en je bestelt op een werkdag (ma-vr) voor 21:30 uur, dan versturen we je bestelling dezelfde dag nog naar het door jou aangegeven adres via DHL. Na je bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling. Vervolgens ontvang je een e-mail wanneer je bestelling klaar staat voor verzending. Deze e-mail bevat een pakbon met daarop ook een Track & Trace code. Als je niet thuis bent op het moment van leveren, probeert onze bezorger het pakketje af te leveren bij je buren. Wanneer dit niet lukt, volgt een 2e bezorgmoment. Het kan ook voorkomen dat er een briefje in de brievenbus wordt gedaan waarmee je vervolgens zelf een 2e bezorgmoment in kunt plannen.

*mits de zending postgeschikt is


Levert Quofi door heel Nederland?

Quofi levert door héél Nederland, daar waar je wil.


Levert Quofi door heel België?

Quofi levert door héél België, daar waar je wil.


Kan Quofi mijn bestelling afleveren op een afwijkend adres?

Ja, dit is mogelijk. Je dient dit wel duidelijk door te geven op het moment van bestellen.


Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?

De verzendkosten zijn voor zowel Nederland als België hetzelfde.

  • Voor bestellingen tot € 75,- betaal je € 6,95 verzendkosten

Uitzonderingen

  • Voor lengte artikelen tussen 1.80 – 2.40 meter geldt een toeslag van € 27,23
  • Voor lengte artikelen groter dan 2.40 meter geldt een toeslag van € 54,45

De lengtetoeslag wordt maar 1 keer in rekening gebracht. Indien artikelen met verschillende lengtetoeslagen worden afgenomen, geldt alleen de hoogste toeslag. Deze lengtetoeslag vervangt de eventuele verzendkosten op de bestelling.


Levert Quofi ook in andere landen dan Nederland en België?

Leveringen buiten Nederland en België zijn ook mogelijk. Neem voor de exacte verzendkosten contact op met onze klantenservice via info@quofi.nl.