Belangrijke informatie - maatregelen coronavirus DHL

Beste klusser, 

Bij Quofi.nl doen we #allesvoordeklus. Zeker een klus als het coronavirus bestrijden kunnen we nu niet uit de weg gaan. Onze veiligheid en gezondheid gaat voor alles en daarom treffen we samen met onze bezorgpartner DHL een aantal maatregelen om onze medewerkers, leveranciers, bezorgpartners en jou zo goed mogelijk te beschermen.

Bezorgmaatregelen van DHL

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Aandacht voor mensen en onze samenleving is belangrijker dan ooit. Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen voor onze klanten draagt bij aan het in stand houden van het maatschappelijke verkeer. Daarom blijven we op verantwoorde wijze in Nederland bezorgen. DHL neemt extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen. 

Contactloos bezorgen

Vanaf 17 maart 2020 worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

Volgens de eerder aangekondigde maatregel tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.

Thuisbezorging in België

In België geldt een tweede aanbiedpoging. Indien je als klant bij de tweede bezorgpoging het pakket niet in ontvangst kan nemen, wordt dit pakket naar een DHL-punt verstuurd dat openblijft. Je wordt hiervan op de hoogte gebracht zodra je het pakket kunt ophalen bij de betreffende locatie.

Meer informatie

Via DHL.nl/corona houden we je op de hoogte van de actuele situatie. Heb je specifieke vragen over Quofi.nl of je bezorging? Neem dan gerust contact met ons op via info@quofi.nl of bel ons op werkdagen tussen 07.00 en 18.00 uur via 013 - 465 33 55.

Bestel je klusspullen online bij Quofi

Zit je noodgedwongen thuis? Laten we er het beste van maken en pak samen met Quofi.nl een paar mooie projecten in en rondom het huis op of pak een klusje op voor diegenen die het nu hard nodig hebben. Je kunt bij ons alleen online bestellen. Je kunt dus dag en nacht bij ons terecht voor al je klusspullen, zonder dat je fysiek langs hoeft te komen.

Voorraad en levertijden

Ook onze voorraden zijn op peil en worden dagelijks aangevuld. We hebben momenteel nog genoeg in huis om elk klusje op jouw lijstje te klaren. Helaas zijn er ook enkele uitzonderingen. 

Heb je vragen over dit assortiment en de levertijden? Neem dan contact op met de afdeling Verkoop via 013-465 33 55 of info@quofi.nl.

Op werkdagen voor 21.30 uur besteld, dezelfde dag verzonden

Uiteraard doen wij en DHL er alles aan om in deze tijden jouw klusspullen op tijd bij jou te krijgen. Echter door de extra veiligheidsmaatregelen en toenemende drukte kunnen we niet altijd beloven dat je pakketje er de volgende dag is. We streven ernaar om: als jij op werkdagen voor 21.30 uur bij ons besteld, we je pakketje dezelfde dag* nog op de post doen.

Wanneer jouw bestelling aan DHL is overgedragen ontvang je een track & trace. Hier kun je je bestelling in de gaten houden. Het kan voorkomen dat de track & trace pas een dag later beschikbaar is.

*Mits het product op voorraad is

Tot slot…

We houden de berichtgeving van het RIVM en de overheid goed in de gaten en beoordelen dagelijks of wij onze dienstverlening, op basis van eventuele verdere maatregelen die in werking treden, moeten aanpassen. Uiteraard doen wij tegelijkertijd onze uiterste best om de dienstverlening op de gebruikelijke manier te handhaven. We houden je via onze website en nieuwsbrief graag op de hoogte van de ontwikkelingen. Daarnaast willen we je via deze weg laten weten dat we meeleven met diegenen die direct of indirect geraakt worden door het virus.

Bij voorbaat dank voor je begrip

#allesvoordeklus

Quofi.nl